Isnin, 5 April 2010

masak-masak lagi






hari saya mula sibuk balik dengan nguruskan anak2 yang semakin membesar.pagi sempat menyediakan menu makan tengahari yang simple je dan terus sambung kerja dan buat agar-agar santan pulak untuk minum petang dah lama teringin syukur hari ni sempat membuatnya.kuih ni senang di buat itu pu hasil tujuk ajar dari kawan dan mak usu saya yang menjadi rujukan saya bila nak buat resepi dan menu masakan orang dulu2.kekadang saya rasa bertuah juga diri ini kerna walaupun duduk rumah nguruskan anak2 sempat lagi menambah pendapat dengan membuat kerja sendiri dari rumah. kerja sendiri ni kita la bosss dan kita juga kulinya hahahaha. tapi apa pun saya gembira dengan apa yang diberikan allah dalam hidup saya anak2 dan suami yang cukup bertanggungjawap dan sangat penyayang terima kasih semua.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan